RixFm

Hej mina fina.
Hoppas allt är bra ?
Det var ett litet tag sedan jag var här inne och klickade sist. Men nu är jag in style. Hahah.
Sitter här med mitt nyfärgade hår, det gick ju på tok igår när min ticc skulle färga det så det fick bli att springa bort till frillan imorse. Men hey, det var det värt. Nu är jag blondi igen och I'm lovin it :)
Ikväll är det rix fm festivalen. Ska upp till Elin och leka femte hjulet på hennes och pallets par dejt. Tjooo hoo. Någon måste ju vara den utstötte hahaha. Jaja. Sedan blir det ju in till staden, dock ingen festival tror jag inte. Men sliver lär ju vara ett hett ämne.
Japp, en update kanske kommer imorgon. Men vänta er inte det.



Kommentarer
Postat av: Ramsebamse

äsh du taggade påsken ju (håret) :D

2010-06-21 @ 23:34:15
URL: http://wardagsliv.blogg.se/
Postat av: angie

hahah ja det skulle man ju lätt kunna säga ;D hahaha

2010-06-22 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0