Alive

Japp jag lever mina vänner :) Har haft en massa för mig på senaste, tro det eller ej höhö !
Tur att man har sina vänner och dem man känner :)
Har iallafall haft en kalas ja eller flera kalasiga helger det senaste! Inte vart en lugn stund, men hey I löve it :) iiiih.
Nu är det söndag igen, buhu. Med andra ord en hel vecka med subbsan, mån-lörd. Men det händer en massa kul i veckan så det kommer ju svischa te såååklart.
Imon vankas det visst finfrämmat, vi får väl se hur det blir med det. Brukar ju alltid sluta tvärtemot. Men man är ju van nu efter 7 år. Pirr pirr för N skulle jag tro, stackarn och dras med osss hahaha. Men han kan nog vara lugn för känner jag skånepär så kommer det ett samtal tomorrow (: Höhö.

Yeyeye. Nu ska jag kolla klart på tv, sen blir det film i min ensamhet :) Lika bra det.
Puussss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0