Deep

Hej mina fina! Sitter just nu på bussen som ska ta mig till jobbet för att återigen slita 10 timmar. Min älskade skrutt i bangbang har fått punka på sitt lillla däck så här sitter jag! Well well, ganska skönt att bara få sitta och bara vara. Kan behövas lite ensam tid ibland när man har mycket att tänka på....hade världens deeptalk med bästis igår, jisses vad skönt det är ibland att bara prata ut! Att ha någon som känner vad man känner. Har en massa tankar som snurrar runt i min skalle just nu. Vet knappt in eller ut just nu! Vad som ska hända, hur det kommer bli, vart man är på väg ? Känner att det är dags att slå en fundering på det, man är ju trotts allt 21 och inte vet vart man är på väg. Känner att det behövs en förändring just nu, vill flytta, vill hitta mig något eget som bara är mitt. Där jag kan göra som jag vill och ingen som bestämmer över mig. Bara kunna känna sig fri :) men allt löser ju sig i slutändan så är det ju faktiskt! Jisses så poetisk man kan bli! Höhö...man kanske borde ta en liten busstrip ibland hihi! På fredag åker Mammi iväg, kommer sakna henne i mängder men lite skönt ska det bli att få vara själv! Har ju mina underbara vänner som kommer titta förbi så jag inte blir allt för ensam:) en liten date med D kommer det ju också säkert bli! Konstig kille det där, men han kan ju vara rätt söt när han vill! Men svartsjuke drama det är inget för mig, så jag hoppas du kan mogna en skvätta så kanske vi ses igen :) Nej nej! Nu ska jag sätta på min underbara låt-vart jag mig i vänder vänder! För bäst är den :D CIAO BIATCHES Ps klykan: skilda världar maraton skulle vara AWESOME :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0