Jag är din

Hej mina fina :) Jaha då var det måndag igen! Känns banne mig som det inte är något annat! Och jag som verkligen hatar måndagar! Men en så länge har dagen på jobbet flyttit på fort! Hur awesome du vill :) helgen har bjudit på massa fest, utgångar och aldelles för lite sömn! Men ska inte klaga för den har vart bäst! I fredags började vi kvällen på rosenlund hemma hos Tutti, kräftskiva stod på schemat! Och ja, jag och Amanda åt ju av dem små spindel djuren iallafall! De andra töserna bjöd på ett gott skratt :) blev en liten droppe vin och några droppar till så befann vi oss inne i stan! Jag och sis traskade bort till sliver för att kolla in Adrian Lux, haha som resten av Jönköping. Så så lyckat blev det! Men vi träffade på en lite lagom full dockesåpa kändis iallfall, haha Erik ! Nej nej han är inte känd på redigt, men till hösten ska jag då spana in honom på kanal 3 var det va ? Haha....knökandet gjorde mig lite smått trött det var bara att börja traska hemåt! På lördagen tyckte jag att jag förtjänade en lång sovmorgon men det var jag dock ensam om! En massa fix stod på schemat, och nästan allt blev gjort! För himla fint :) sedan blev det bara att dra på sig dressen och de höga för det var dags för tidernas fest. Blev lite för tagg hemma hos Elsälsk, med musik ala 80 talet! GRYMT! sedan tog bussen oss till råslätt för en ypperlig dp fest! Efter för mycket vin, Securitas besök och klagande grannar tog taxin oss in till staden! För mig och oscar tog den oss till centrum :) efter att ha dansat den lilla sista energin ur oss mötte jag upp Danni D för att åka till norrahmmar! Efter en natt med fläkten i högsta hugg och en skrattande daniel var det en trött jag som vaknade upp ute på landet! Några timmar senare med true talent i bakgrunden och ett d omslingrad var det dags att möta upp frugan för att åka en svänga till Ikea :) det blev en massa fyndande till hennes awesome lägenhet, där flytten går just nu, och ett stopp på mc! Väl hemma somnade jag som en stock, trött som få! Men tummen upp på denna helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0