Kompis det går bra nu

Hallå mina smulor :) Hoppas allt är kalas med er ? Kan inte fatta att det redan är torsdag, jisses amalia! Imon kommer min älskade familj hem efter 1 vecka i värmen! Har såklart saknat dem massor, men ska inte sticka under stolen med att det har varit galet skönt att få vara ensam i våra stora lya :) veckan har verkligen varit toppen, har haft mina underbara vänner hos mig varje dag:) ikväll vankas det Tysklands planering med the gang, och efter det får vi se om min trötta pojk orkar slingra sig förbi! Så jag även inatt slipper sova själv hihi:) Helgen den har inte ens börjat men det har planeringen! Kommer nog bli en hej dundrandes helg tror jag! Dem brukar ju bli det nu för tiden....ah nä om man skulle jobba kanske ? Bara 3 timmar kvar! Tjoho. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0