Lion king

God morgon/God middag/Go kväll ?! Ja jag vet knappt vad klockan är ? Somnade nog till en svänga vid 5 tiden i morse och vaknade återigen vid 7. Usch det har vart en jobbig natt med en massa väntan! Har inte kunnat koppla av när man inte vet något! Men nu har jag fått mitt samtal och läget är ännu stabilt. Har aldrig känt mig så ensam som jag gjorde igår ? Har aldrig önskat att mamma var hemma mer än då ? Men inatt kommer hon och sis :) Blir inget jobb idag, känner att orken inte finns. Dessutom måste jag hälsa på min älskade mormor <3 får invänta att min moster slår en pling så vi kan åka! Måste ut på några ärenden först. Men det är frågan om man verkligen orkar ?! Ligger just nu i sängen och kollar på lejon kungen. Känner mig som 5 år igen, vilket jag i nuläget önskar. Bara krypa upp i mammas knä och bli omhändertagen! Vill iallafall tacka alla mina underbara vänner som bryr sig <3 tack till er alla som hörde av er igår, det värmde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0