Resten av ditt liv

Kan ju inget annat än att skratta åt onsdagens bravader :) JISSES! Men kan ju inte säga att jag klagar, nostalgi träff, twin, fino vino, nattbad i axamo, fyllekörning, you name it! Sammanfattning, jag trivdes :) det var en rätt konstig känsla, att du av alla beter dig så ? Men hey, du är inte mitt problem längre tack och lov! Kändes inte ens när du kollade på mig, precis som du alltid har kollat på mig! Det var ingen som kunde se mig rakt igenom som du gjorde! Men nu är du bara luft för mig, någon liten pundare som inte längre vill vara med! Det kan du gott ha :) Karma is a bitch! Saknar min lilla D-boy dock, som är och gottar sig i v-berg:) kom hem, kom hem, kom hem! TSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0