5 dagar, cheeses.

Hej mina fina.
Hihi äntligen har det blivit lite kyla ute. Jag bara älskar det :) nu väntar jag tåligt på min snö med. Hihi.

Åååh bara 5 dagar kvar till julafton. Hur sjukt ?
Jag har fortfarande inte hunnit klart med mina klappar. Men det löser sig alltid hihi :) får åka racerundan på fredag. Slutade visst vid 6 då :) GREAT! min sista dag, och den ska vara på tipp topp. Sen ser jag fram emot en lång semester. Då ska jag passa på att träna och umgås med min underbara familj och fin fina vänner. Har ju all tid i världen då :)

Nästa vecka ska jag och nicco inväga backarna ( pulkabackarna ) :) så vi är fit for fight när vi drar till Sälen med the gang :) haha ska bli spännande och se mig själv uppe i sälen! Jag som aldrig vart på en skidsemester. Måste ju vara första gången för allt, Im a right ? :)

Nu ska jag slänga mig i sägen!! Väntar finfrämmat imon då min Elsälsk kommer på frukost. Ja eller Malmborgs bjuder hihi <3
puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0