All I can taste is this moment

Hade en väldigt konstig dröm inatt. Visste inte riktigt om den var sann eller inte. Men såfort jag tänkte på det så insåg jag att allt bara var en dröm. För den var alldeles för bra för att vara sann. Jobbig känsla att vakna upp med gråten i halsen, och lite smått förvirrad. Det var länge sen jag tänkte på dig, kanske beror på att jag inte sett dig eller hört dig på nästan 1 år. ETT ÅR ?
Undra om du denna julen kan tänka dig att pallra hem ? Eller nej just det, så viktiga är vi ju då inte.
Konstig känsla det där, att du en gång var mitt allt och nu ? Bara helt bortblåst med vinden. Vet du vad, har jag klarar mig de senaste 8 åren så ska jag nog klara mig resten av mitt liv. För jag har världens underbaraste familj ändå <3

I dont want the world to see me, cause I dont think that they would understand.
When everything is made to be broken, I just want you to know who I am.
I just dont want to miss you right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0