Äntligen fredag

Hallå min smultron.
Hoppas allt är bra med er ? Här är de fina fisken :) idag är en bra dag, känner mig ypperligt glad! Vet inte varför, men jag bara gör det :) det är ju trotts allt fredag :))) ikväll är planerna lite oklara, kanske blir en aw eller så kanske det blir något annat! Vem vet :) imon vankas det iallafall avskedsfest för självaste moi, peps från jobbet kommer och vinkar av mig :) kommer sakna alla så sjukt mycket! Så därför spenderad lördagen med dem! Vi får se hur trångt det blir i min lilla lya, men det ska nog funka hihi :)

Annars så har jag fortfarande inte handlat något julklapp! Haha! Gaaaalet. Och hela nästa vecka jobbar jag! Great :) men det löser sig! Har ju hela helgen på mig! Mihi!

Nej nu är det bra för denna gången! Haha ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0