B-day

Igår firade vi frugan :) blev en helkväll full med knas! Vet inte riktigt vad som hände där Nixon ? Haha! Tog nog ett och annat glas champagne för mycket...blev först tagg hos Linda kay för att sedan möta upp resten av brudarna och bussa oss upp till dalvik :) där väntade födelsedags barnet med champagne och allt. Så festen drog igång och helt plötsligt så var vi på Harrys! Vet inte riktigt vad som hände med tiden där riktigt ? Men kul hade vi iallafall. Dock mindre kul var det att trängas med allt folk så jag och bästis begav oss ganska så tidigt, glada var vi för det. För när vi sitter på subban och inväntar klykans lilla kvälls mat kommer jag plötsligt på att jag har låst mig ute. Eller låst inne mina nycklar haha! Tacka gudarna för världens bästa syster <3
Lika tur hade ju dock inte bästis, som också blir ute låst! Hur sjukt är inte det då ? Haha
- jag kommer inte in
- men kolla om det finns någon stege ?
- den är för liten, jag når ju inte upp.
Hahahahahaha! Idag får vi faktiskt skratta åt det :))

Nej nu ska jag väl försöka och resa mig opp! Lycka till lixom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0