Blixtar och dunder, dock inga magiska under.

Halllu min fina.
Vad tusan har hänt med vädret ? Helt sjukt juju. Har knappt inte kunnat sova inatt när det har åskat och livat. Haha det är december och det ÅSKAR ? hur sjukt ?
Men det är nog bara för att jorden kommer gå under nästa år som allt knas måste ske :) vi får ju inte gå miste om något! Höhö.

Anyways, nog snackat om vädret. Ligger här i min as varma säng och filurar. Väntar på att Maggan ska ringa så vi kan ha vårat dagliga samtal :))
Idag mår jag en smula bättre, känner dock att huvudet fortfarande inte är med. Men när har det någonsin varit det ? Haha! Tänkte smita ner på stan en svänga sedan, måste faktiskt ha lite mat för det hade jag ju då ingen hemma.

Tusan vilket onödigt inlägg haha. Ja men nu vet ni ju iallafall :)

Ps. I miss my klyka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0