Det är inte förrens man förlorar något man inser vad man har.

Uscha mig. Har varken tid eller lust till att vara sjuk ? Jag är ingen stanna hemma människa så det tog emot att smita från jobbet idag! Vad tusan ska jag göra här hemma lixom ? Haha har vart hemma i 1 1/2 timme och är redan rastlös. Dock har kroppen ingen kraft alls. Så det är väl bara att gosa ner sig under täcket och invänta dagarna!

Hmrf! Har kommit på att jag inte tycker om att sitta hemma, och verkligen inte själv, för det ända jag gör är att tänka på allt. Min lilla hjärnan går på högvarv av alla dumma tankar. Den ena värre än den andra.
Idag har jag dillor på dig, vad hände med dig ? Varför blev det som det blev ? Varför varför varför varför ? I really do miss you.

Gaaaaaaah jag blir tokig. Helst vill jag bara bort ifrån denna staden, jag vill faktiskt inte vara kvar, har faktiskt inget att hämta här mer. För vad man än gör så räcker man aldrig till ? Och är faktiskt trött på detta. Kanske får skylla mig själv i mycket men inte i allt.
Jaha, dumma tankar! GO AWAY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0