Falk, Johan Falk

Haha utan tvekan den sjukaste trippen till falks grav, ever. Och då menar jag verkligen EVER!
För det första, 2 dm snö, om inte mer, massvis med modd, kolsvart, 2 livrädda brudar och en inte så pålitlig bil.
Ja ni hör juju. Inte nog med det, utan vi missar avfarten och får åka 20 min på raksträcka ut i buschen. Ännu mera rädd.
Vi börjar spåna på vad vi ska göra om bilen kör fast, kollar mobilen ingen täckning, givetvis.
Vem ska vi ringa om det händer, jo ingen ? För vi har ingen täckning. Nu ännu mera rädd.
Hittar till slut en vänplan och börjar sakta se vägen ut.
Precis då ringer min telefon, konstigt nog, fortfarande ingen täckning ? Skumt. Dolt nummer ringer. Nu är bi livrädda.
Svarar och hör då i min värld en snubbe. Tror det är Niklas, ja fråga mig inte varför. Skumt samtal, bryts efter en the grudge skråll.
Haha nu var det nära paniken. Kör kör kör och kommer till slut ut på vägen. Ringer nästan alla jag känner och inte känner haha. Får en as garvande fruga som avslöjar sig. Haha kungen du där :))

Nu är jag hemma i tryghet, hos världens bästa mammi. Dags att sova.

Ska drömma vidare på mina och bästis planer. Nästa år är vi long gone från jönkan wiiiie. LÄNGTAR <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0