Vart är världen påväg

Sjukt skumt. Skulle springa upp till Hemköp! På vägen möter jag en snubbe, han kommer fram och bara har du ett plåster ?
Jag nej nej tyvärr. Ser att det rinner blod från handen och nyfiken som jag är så frågar jag vad som hänt ? Han bara det var ett killgäng som hoppade på mig och dem hade kniv ? Jag bara jaha ? Ojdå det lät ju inte bra! Han frågar mig vart jag ska och bara nej tusan gå inte dit det är där dem står!

Haha snacka om att vända på kappan och styra hemåt! Fegis som man är så vågade jag mig inte upp!
Och inte nog med det så har jag glömt mina nycklar! Så återigen är jag ute låst! Haha klantigast i staden ja :)

Skum kväll det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0