Åketråk

Ja här kan vi verkligen snacka om att ha åketråk på besök! Åååh jag har så tråk här i min ensamhet ! Buhu, hade ju inte vart helt fel med lite besök! Hahha men jag klandrar ingen, för vem vill hänga på subway friviligt ? Ah förutom äckel gubben som sitter å petar i näsan kanske ? Han verkar ju trivas! Mycket schysst av honom då det är jag som får ta bort dem sedan, han lyckades nog få iväg en å annan hahah !! Mmmm mums !! Kvällen igåra blev mer än bra, jag pling å sessan åkte upp och överraskade lilla Tuttigull som äntligen är hemma i Sverige efter ett långt år !! Frida hade värsta mega planen, allt gick enligt planen å jag tror allt hon blev lite överraskad hihi ;) blev liten skattjakt ala oreos! Var ju dock svårare att få tag på än att följa Hahh !! Älskar iden med svarta kex på en svart trottoar :) men det är ju det charmig med det hel :) FNISS.... Nej nu kanske man skulle ta å städa det sista innan det är dags för att åka hem till kojsen :) Jaja latero <3

Kommentarer
Postat av: malgot

åke tråk- den tråkigaste killen i kvarteret på norra w

skogsrundan i åkersberga året var 1975 :)

2011-01-21 @ 23:09:00
URL: http://malgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0