Boring

Åååh jag känner mig ensamast i världen. Sitter här på subban i min egna tråkighet !! Har ju dock bara 2 å en halv timme kvar. Men snacka om segast å sitta själv i 8 timmar! Ingen som vill prata med en heller. Malgot har ju bytt nummer så henne gick ju inte att få tag på å alla andra har ju stuff för sig !! Vart är allt folk ? Tomt ala Sune på staden. Ja annars så är det ju bara 2 timmar kvar på denna 30 timmars långa jobbhelg !! Fint som snus:) på espresso trivs jag som fisken i vattnet iallafall :) så glad så glad så glad ! Å helgen har också vart fin som snus. Har vart en vit å lugn helg :) inte mig emot ! I onsdags vart det livat i vilket fall som, snacka om trängsel på ollan! JISSES säger jag då !! Knuff å trängsel men kul hade jag :) får nog bli en å annan onsdag framöver! Hihi :) jahopp om man skulle gräva ner sig i en grotta kanske ! Nooop Nooop subban kallar ! Ah eller nä. Glo in i väggen kallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0