7 juli

Hej mina smulor! Hur mårs det idag ? Känner mig inte alls glad idag, vet inte om det beror på den långa jobb veckan eller för att jag inte har kunnat finna mig utanför dörren sedan i söndags ? Inte alls på humör iallafall! Sitter på jobbet nu, några meter upp i lufta med min lilla pärla! Känns att man har jobbat över 40 timmar på 4 dagar! Men nu är det ju bara imon också! Tacka gudarna för helg! Då har man ju något att se fram emot iallafall :) för till helgen blir det fredags mys med brudarna på fredag och på lördag tänkte vi slå på stort med fääääst! Hoppas min malgot är barnaledig så vi kan ta en krogrunda på det med :) Efter jobbet vankas det mys med bästa syster, blir en lång prommis i axamo :) får passa på och mysa extra med henne då mannen hennes kommer hem på lördag efter flera veckors resande! Så får väl unna henne lite alone time! Höhö! Har även denna vecka börjat med min lchf diet! Det går faktisk oväntat kalas! Hoppas det ger lite resultat snart så man får upp hoppet lite!! Nehe?? Well well, vad händer ? Dags att jobba lite! Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0