30 Juni 2011

Hej mina fina...
Hoppas allt är bra med er ?
Här är det fint, lite lagom seg bara höhö. Kom visst hem en bito försent igår kväll efter en awesome utekväll med underbara vännor. Blev en liten förfest hos MT, väldans nice med solnedgång och terrass. Sjukaste vart ju ändå att Gurkan och Chrille från BB kommer intrillande på terrassen där vi sitter. Haha omg, galet. Man blev helt chockad, känns ju som att man känner dem, vilket man inte alls gör. Men det är ju enbart för att man följde dem på tv i 100 dagar typ. Haha. Dem såg iallafall precis ut som de gör i verkligheten, INDEED.
Jag tyckte iallafall att det vart mega kul med lite kändisar höhö :) Efter "kändischocken" så drog vi vidare till ett fullproppat twin. Jisses, tror faktiskt hela skaran var ute en kväll som den. Men fejnt var det iallafall. Dock efter några coctails för mycket vinglade jag och Klykan oss till en taxi. Väl hemma fick jag en välbetjänt sömn ! NICE.

Jag har ju inte ens hunnit nämna min fabolus midsommar som jag hade. Men vi gör såhär. Slänger in lite bilder, Hope you like it:

 

 

 

 

 

 

Underbara vänner på underbara Öland <3
Löve you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0