Fångad av en stormvind

Hej hopp!!
Då vart det söndag igen då!! Jisses sikket ledsamt väder det är dock. Buhu!!!
Har haft full rulle helaste dagen, började med en liten väckning av min Malgot vid halv 11 snaret, då vart det bara att hoppa upp ur kojsan för shopping ala Öland stod på schemat. Och om vi handlade, det där är vi bra på höhö. Även att vi inte var piggast i staden någon av oss så gick et relativt fort. Efter shopping, mat och ett farbror blå besök begav jag mig upp till min lilla måmå. Åååh gillar verkligen inte dessa sjukhus. Jag vill at du ska bli bra nu så du kan komma hem. Uscha mig vad det är crepy och vara där uppe. Men måste man så måste man, dem kan ju trotts allt hjälpa dig <3
Nu sitter jag som en soffsäck och inväntar maten som min mor så snällt lagar :) japp jag har det bra ibland jag.
Anyways, gårdagen:
Jisses vilken höjdar kväller det blev. Me like. Började med lite för tagg hemma hos Lill klyk med henne och Maggan. För himla gos med mina stjärnor. Efter en slurk vin för mycket så vinglade jag och frugan bort mot staden. Blev lite shake på C-bar för att sedan dra till Slever, för att sedan gå tillbaka till C-bar. Haha. ja vi hade lite beslutsångest. Men hey, helt okej om man är tjej. Efter en galen kväll med alldeles för många bällar, ont i fötterna, killbus, och Malgots favorit händelse på hela kvällen (TJOCKISEN) hahha så gick vi nöjda från Subban med våra foppisar till Donken för att avsluta kvällen med en cheese. Yeaj :)
Slutfattning: En för jävla bra kväller :)

Nej nu ska jag och mammi titta på nya Pirates filmen, har ju redan sett den men eftersom man är en pirates lover så kan man ju aldrig tröttna höhö :)
Bye bye hoes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0