Final countdown

Herre jisses, då vart det bara 2 dagar kvar tills jag och mina 3 bruuuudar sticker till Öland för en awesome midsummer..WOOOOHO!
Sitter just nu och funderar på hur jag ska ha orken att packa dock. Haha ser inte bra ut på den fronten där nae. Men det går ju fort såfort man får fingrarna ur rupman. Fnisss!
Måste fixa fixa fixa, och sen trixa. Men har dock fått beslutsångest på vad jag ska ha på mig ? Ville ju haft en mega flashig dress. Men vet i tusan om man finner en sådan i garderoben, eller vad tror ni ?

Nu är det ju bara 2 d a g a r s   j o b b  kvar, frågan är ju hur man ska komma upp vid 5 snaret på torsdag ? Haha. Gaaalet :)
Nej usch nu måste jag verkligen totalt brainstorma och packa fort så jag kan kojsa ner mig!
Puss på er pulor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0