Rusning

Hej mina vänner!!
Sitter och slänger i mig lite frulle. Har visst kollat lite knas på klockan! Eller rättare sagt så tog jag en sovmorgon! Så nu är det stress ala Sune.
Regnar gör det idag med, håller mina tummar för att alla studenter får fint väder imon när deras stora dag är här. Sheeeet, helt sjukt att det är 2 år sedan man själv stod där på ED med hjärtgroppen i halsen. Pulsen slog så hårt, lyckan var så stor. Ååååh jag bara önskar att jag fick göra om den dagen hundra gånger till, eller iallafall 1 gång till.

Förlåt även för den dåliga uppdateringen men det har vart en fullspäckad vecka ännu. Har jobbat över alla dagar plus lagt en massa tid på mina fina vänner. Åh det känns hemskt och se en av sina närmaste vänner må så dåligt. Men hjärtat du vet att jag håller alla mina tummar på att vinden ska vända. Allt kommer bli bra <3

Nej nej nu måste jag visst springa. Uscha mig, vill verkligen inte jobba idag! Känns inte alls kul. Ikväll blir det mys med Kiwan. Och sedan en väldans tidig bedtime. Orkar inte vara vaken mer nu.

Pusss pärlor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0