Sleepy

Ååååh usch det är ännu bara tisdag, vecka har bara börjat och jag orkar banne mig inte mera. Uhaaa mig.
sitter i sängen och har slängt i mig lite flingor, frukost är juu för jävla tråk jämt. Miss klaga, javisst.

Sitter och inväntar att klockan ska bli halv så jag kan åka till jobban! Vill bara att denna veckan ska försvinna förbi fort. För nästa vecka är det midsommar och då beger sig jag och brudar till Öland för att ha en storslagen helg. Vi satt hemma hos Linda Kay igår och filurade ut lite till det ena och det andra. Mycket man måste fixa när man ska iväg på äventyr :) Å å å å å å h   j a g   l ä n g t a r .   .   .   .   .

Sitter och klickar på nelly, dem har för himla bra skor där. Vill ha mig ett par underbaringar till midsommar. Men de finns ju aldrig i min storlek! Blir så ledsen i ögat. Oj måste ju fixa mig en klänning med ? Länka mig om ni finner något spännande, kan behöva lite hjälp :) höhö.


Dem svarta är slut, vet dock inte om jag gillade dem blommiga lika mycket. Eller vad säger ni ?
Nej nu ska jag banne mig krypa ner mig i sängen i ytterligare 20 min :)
PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0