Lördag

Hej hopp gummi propp!
Hoppas allt är bra med er ? Själv ska jag må sämre än vad jag gör, men dock så är jag såååå trött. Mina stackars ögon och min stackars kropp har ju typ bara fått sovit ca mja högst 20 timmar denna vecka och plus att jag har jobbat 51 timmar redan. Och det vart bara att slita på sig kläderna för strax är det dags för ytterligare 8,5 timmars arbete. Japp om man skulle skjuta sig kanske ? höhö. . . .
Nej nu är det färdig gnällt.

Igår vart det kalas kalas hemma hos Linda Kay, väldans massa trevligt förstås. Fick till och med en facerape på den. Men den bjussar jag på :) Kontot vart ju tomt när jag kollade imorse! Men hey. Man lever ju bara en gång och den lönen jag chasade in denna månaden, den hette ju duga så att säga.
Funderar på om man kanske ska ta och hitta på något nästa vecka, är ju trotts allt ledig på torsdagen, jobbar fredag och sedan ledig fram till tisdagen! Älska röda dagar :)
Well well ikväll är det fäst med E-Lux! Kan bli mucho kul, men jag är ju inte tipp tapp taggad direkt !! Men man måste ju komma in i gemenskapen. Och där trivs jag ju som fisken i vattnet, så ska nämligen inte klaga :) Taberg it is.

Nej usch vilket onödigt inlägg, lika onödigt som att ha kastat bort 7 år på dig din iddi! Men hey, I'm kikkin it solo :D Tycker bara synd om den tjejen som ska få leva med dig. Men du kanske också växer upp någon gång. Hoppas bara the world kicks back a lot fucking harder. För jag är inte så stark i mina arma armar, men hade jag varit det så hade du fått stå på näsan. Kanske hade slängt i väg en snorloska med. Inte helt fel :)

Nej nu måste jag verkligen kila. Börjar jobba om 30 minutas.
Have it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0