öfff

Hallå darlings...
Vet att jag lovade uppdatering, men jag skyller faktiskt på mobilen för det går banne mig inte att göra blogg inlägg där. Inte okej !
Så nu sitter jag vid en dator på första gången på århundrade. Jag har verkligen inte funnit tiden, denna veckan har ju trotts allt erbjudit på 60 timmars jobb. Bara idag och imorgon kvar sedan är jag klar för EN dag i frihet.

Helgen har en massa att erbjuda den med, idag blir det jobb sedan ska blir det grill, dock är det oklart vart eftersom solen försvann så kan man ju antagligen inte ens grilla. Sen blir det nog lite fino vino innan en rätt så tidigt hemgång eftersom det vankas jobb imon vid 10.00 !! Japp säger ju det, gör inget annat än och jobbar..

Sitter just nu och lyssnar på Akon-Dont matter!! Gamla känslor bara flyter över mig. Ska nog ta mig en iskall dusch nu så jag vaknar till liv. Kan inte sitta och drömma mig bort. Det funkar inte som det gör i drömmar. Nu är läget som det är och det är bara och ta den smällen. Kan ju hända att man får drömma sig bort lite, på den tiden det var bara du och jag....

Nej nu måste jag duscha, bilen måste hämtas, biljetterna måste hämtas och jag måste duschas hahah...
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0