sommar och sol

Hallu min solstrålar

Sikket fint väder det, TJOHO :D det är redan 25 grader i suulen :) HUR FINT ÄR INTE DET DÅ ?
själv var man ju uppe med tuppen imorse. Har hunnit med en massa massa massa, besiktat bilen så jag kan rulla säkert igen, hämtat ut reg skyltarna och Rihanna biljetterna, ringt till ikano. Så nu kan jag slappna av resten av dagen. Ja eller iallafall 2 timmar innan det är dags för work. Känner mig lite proud som har hunnit med allt höhö. Tänkte sola lite nu när solen ändå är framme. Min likfärg är ju inte direkt lockade.

Annars händer det inte mest, ser fram emot några lediga dagar. Funderar på om man ska jobba på måndagen och tjöna lite röda pengar, är ju trotts allt dubbla upp då. Får se hur man känner sig :) I lördags vart det ju jobbfest med, det vart väldigt trevligt faktiskt. Kul och få träffa alla nissar utanför jobbet, och om dem kan festa. Haha dem var ju värre än mig till och med. Eller så vart det bara för att jag var nykter och inte dem. Men väldigt trevligt iallafall. Ångrar inte för en dag att jag bytte.

Nej nu ska jag ta en del av solen :)
PUSS <3

Me and my star Malgot
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0