1 november

Idag är dagen här, så som jag har längtat samtidigt som jag inte velat att dagen ska komma. Jag tror innerst inne att det kommer gå bra, så nu får jag lyssna på mig magkänsla och bara göra det. Få det gjort, sen är det förhoppningsvis över för oss alla.
Iallfall ska strax springa bort till lyan innan jag möter upp klykan! Måste slänga av mitt jätte lass som jag ska ha med till huvudstaden. WOHO!
Rihanna skulle ju bara våga vara sjuk. Jag kommer ju sne flippa isåfall. Här har jag väntat sedan i feb.
Anyways om 5 timmar sitter vi på bussen, väl framme blir det till att leta fram tha hotell, sen möta upp Kiwan och Hanna för en kvälls middag hihi :)

Kommer ju självklart att slänga in ett inlägg såfort jag har tid. Så ni kan vara avundsjuka hihih *
Nu måste jag springa, ojoj vad tiden sprang iväg nunu....
PUSSS
<3




Jag vill komma dej nära, och det ska jag göra en dag.
För varje gång jag ser dig är det som allting stannar till och jag vet inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0