Time passes by

Hej mina smulor! Jisses, vart inte igår jag klickade mig in här. Men har inte haft orken till att skriva.
Men nu är jag på det igen :))

Tjuven vad mycket det har hänt på sistonde men allt det kommer jag ju inte ihåg nu! Höhö! Har iallafall har en helt underbar helg med fin fina vänner! Har bjudits på lördags och söndags lyx, massa party, utgångar och julskyltning med klykis :)
Kunde helt enkelt inte haft en bättre ledig helg! Haha, älskar att alla sjuka ting händer hos :)))

Tiden rullar på något sjukt, snart är det julafton och med andra ord min sista jobb dag på dp! Eller ja som läget ser ut nu, men det är ju 3 veckor kvar så Putte hinner nog ändra sig tills dess, eller jag hoppas det iallafall! Annars så får det bli en lång semester för mig fram tills april!
Kan ju vara ganska skönt det med med!

Undra vart min snö är ? Vill ju inte julhandla när det ingen snö finns ju! Buhooo.
Nej nu ska jag nog kanske gå ur sängen!

Idag kommer min elli pling plong hem:)) MYS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0