21 oktober

Hallå, vart sjutton tar tiden vägen. Vadå 21 oktober ? Helt sjukt. För 3 veckor sedan tog vi ett litet farväl av våran klykis som skulle bege sig till andra sidan jorden och nu kommer hon hem på lördag ? Ååååh som jag har saknat henne. Ska krama sönder henne såfort jag får tillfällighet hihi (:

Hur underbart är det inte att det är fredag idag då ? Helg helg efterlängtade helg. Och som vanligt är helgen fullbokad. Idag blir det en lekdejt med Loulou, inte igår man träffade henne så det ska bli mega mys (: Imon blir det jobb 12-16 ( nej jag tycker inte att det räcker med 45 h i veckan utan måste jobba helger med haha ), sedan efter det blir det att gasa hem för att slänga ihop maskerad väskan. Iiiih. Dock blir jag väldigt ledsen då min outfit inte har kommit ännu :( Men nu är läget som det är så det är bara att rejsa runt här ikväll och imon bitti och försöka hitta en ännu bättre outfit :) Kommer blir smackat hihi. Och på söndag blir det att ta röda faran och shoppa loss. Jisses vad grejer man behöver när man ska flytta. Jag säger då det, tack och lov för ikea flytta hemifrån kitt. Hahah

Ojojojoj, måste springa till bussen, talk to you later :)
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0