Finally Friday

Ååååh äntligen, så är det fredag! Som jag har längtat. Iiiih. Längesen jag längtade såhär mycket till en helg. Men det kanske är för att det händer så mycket denna helgen.

Idag blir det först jobb, sedan tar jag race bilen till Ikea med frugan. Ska inhandla mig det mesta till min lya, lite slevar och sådant onödigt som är så nödvändigt. Sedan gasar vi nog upp till henne skulle jag tro, måste sy in våra dräkter en smula. Har börjat få lite beslutsånget nunu, vill inte vara städerska helt plötsligt. Haha. Men det går väl säkert över tills imon, för vad ska jag annars vara ? Har ju bara 1 dag på mig. Men anyways.

Igår körde jag och mammi bort lite stuff till smedjegatan, så nu har jag invaderat paret tordell. Men esch då, dom flyttar ju ändå ut imon. IMON =) wooohoooooo. Detta kommer bli fett. Jag är så laddad.
Ska nog pallra mig bort på söndag och måla lite tänkte jag, för då kan jag flytta in desto tidigare. Men frågan är ju hur bra man kommer må efter lördagens halloween fest ?
Haha, ett senare problem...

Nej tusan nu måste jag sätta fart. Snart kommer Elin och blåa faran och pickar upp mig för att plocka lite reservdelar, as always.

<3 <3 <3

I bet it sucks to be you right now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0