Who would have known how bittersweet this would taste

Godmorgon här ja.
Eller nej, har ju varit vaken i någon timma eller 2 så kanske god förmiddag. Sitter iallafall i sängen och har slängt i mig en liten smörgååås.
I väntan på min kära mor så får adeles ljuva sång pynta mina små öron! Hur bra är inte hennes låt ? tycker den är helt faboulus.
Kanske borde hoppa in i duschen och göra mig redo för kvällens bravader. Men har inte riktigt orken, men den kommer nog snart. Lika bra att få det gjort.
Gårdagen spenderades med Ticcen, blev en riktigt höjdar kväll. Älskar när man bara iinte gör något, men ändå så mycket. Haha, den gula bilen fick bli våran höjdpunkt för kvällen. Hahah löve it....
.

Saknar min lilla klykis gör jag med, hon verkar ju ha det awesome. Är så avundsjuk på henne. Men om en vecka är hon hemma igen hihih <3

Nej tusan, sluta grubbla och börja bubbla. Nu ska jag dra mig till duschen så jag kommer fram till min lilla fruga i tid <3 Hon sitter nog och väntar på mig skulle jag tro hihi...


Sometimes it last in love, sometimes it hurts insteed.
Nevermind I will find someone like you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0