Moves like jagger

Det gör jag dock inte just nu. Sitter på min rööööv och glor på dhw...Hur bra ? Underbart (:
Har hunnit med det mesta efter jobbet har jag med, packat, betalat räkningar, rensa lite i garderoberna, fixat tågbiljetter till tisdag(WOHO), beställt lite skraffs till lyan, lagat mat och fixats fredags fika till jobbet. Dessutom fixade jag lite roliga grejöör till lördag, då det vankas halloween/välkommen hem fest för Klykan :) Ååååh jag längtar så, fixat mig en liten outfit har jag med gjort...Vem sa att jag inte kunde städa ? Dammvippan ska med i högsta hugg!
Jag är ju för awesome ibland.

Hahaha, fick mig ett litet roligt sms innan. Eller roligt ? Mest knas. Angelica Linda Lundell ?
Hahah thats me :) Det har du rätt i lille du.

Nehh tusans gubbar nu ska jag röra mig mot kojsan. Vankas möte med Locellus imon i ortan, sedan frulle med sis och jobb efter det. Men på kvällen blir det våffelfest hos Linda, jisses vad jag ska krama sönder henne. Så som jag har saknat na hihih.
PUSSSS


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0