Nedräkningen har börjat

Tjoho min fina! Hoppas allt är fina fisken med er ? Är lite lite små trött efter gårdagens rabalder....då jag inte fann tiden att hitta mig en ny dräkt så fick det bli att dra på kattmasken och svansen och trippa bort till liljeholmen:)
Först blev det tagg med dem fina hos Elsa. Lite pizza och lite mask förberedning! Höhö! Blev en salig blandning av hippies, skellet, Amy Winehouse, marlyn monrooe och mig själv kissen :) blev en hej dundrandes kväll borta hos fam.grundin! Massa massa mys :) vid 12 snaret tog bussen oss in till sliver för att göra dansgolvet osäkert! Haha kan ju säga att blickarna dem var ju inte få när vi gjorde våran entré :) galet trött på att folk ska förstöra dock! En jävla nöt drog bort min lilla svans! Varför tror folk att dem har rätt att pilla på mig ? Haha :) aint okej!
Annars så får kvällen många tumma upp!

Dagen idag har spenderats med frugan, blev först middag ala La Dolce Vita :) en plankstek på det så var rejset igång! Hann med allt utom Ikea! Haha egentligen det enda som jag skulle till mest, eller rättare sagt, där jag skulle handla mest :) men fick iallafall med lite stuff hem....en golvmopp, halloween dress, lampa, små skraffs osv :) haha med andra ord typ inget!
Men later blir det till att beställa ett soffbord :) Nej nu ska jag slänga i mig lite våfflor ala måmå :) sitter här och myser just nu hihi! Efter våfflor blir det lekdejt med ivanka trump :) woooopi! Undra vad hon har för spännande att förtälja :) cant wait!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0