Depp

Uscha mig, det var längesen jag kände mig såhär nere! Men det går väl över. Har väl en dålig dag bara.

Jag saknar mina vänner, jag saknar mitt gamla jobb, jag saknar mina gamla jobbarkompisar, jag saknar alla minnen, jag saknar allt.

Antar väl att jag förtjänar att må så. Just nu vet jag knappt in eller ut! Ska inte skylla ifrån mig på det! Men ibland gör man ju saker som man inte vill. Handlar på vis som man inte förstår varför. Dumma val, dumma tankar och dumma beslut. Antar väl att man göra saker som man inte förstår varför när man inte mår bra. Men måste allt jämt komma samtidigt ? Blää.

Lägger ner bloggen ett tag iallafall. Inte kul och sitta och läsa mina lipiga inlägg. Så det ska ni slippa. Kommer tillbaka när allt är bättre! Kanske blir imon, någon månad eller inte alls :) vem vet vad som sker!

Hoppas allt är bra med er iallafall! <3

Have it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0