Nu tar jag dig till himlen

Dåligt med update nu på några dagar, men har vart full rulle. Och nu är Påsken redan över.
Ja eller sista dagen idag. Imon blir det tillbaka till jobb och slit.

Men anyways. Har haft en kalas bra påsk som har bestått av, vänner, utgångar, alldeles för mycket alkohol och en enda stor brakfest :))

Både fredagen och lördagen beståd av utgångar ala Sliver! Dock tyckte jag nog att fredagen fick ett litet +
Det var nog bara för att det blev lite överflöd med människor på lördagen. Men är det påskafton så är det :)) och det firade vi med, gratis insläpp, polisragg ala mors lilla Olle, slagsmål, chikki mama, förfest ala skåpbil och ett underbart gäng av mina fina vänner <3

Nu ska jag tvätta! För nelli kände att hon skulle kissa på allt som heter sängkläder inatt! Fräscht!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0