Tipp topp

Har haft en helt awesome helg! Fredagen blev det balkonghäng på La Gräshagen med fina lillklyk och pojkarna bus. Blev ett och annat glas för mycket innan vi traskade bort mot Harrys :) blev lite dans och flams innan vi begav oss till Pipes för lite häng! En lagom tidig hemgång efter en ypperlig kväll. Lördagen blev det en lång sovmorgon för att sova bort gårdagens vin! Hann med A6 och mys hos Mammi även! Sedan hem för att tagga en helkväll mes bästa DP gänget :)) jisses vilken underbar kväll vi hade hemma hos mig. Blev också en trip till twin för en massa dans! Råkade dock tugga sönder en neonsak så spottade neon i typ 10 min! Haha! Klantigast i staden! Sedan sa vi hej till dp och drog till donken. Vart ju nödvändigt men inte speciellt gott. Haha. Bytte sedan ut syster yster mot Danii D. Blev först soffhäng innan vi drog oss till kojsan för att kolla på Scarface :) tror klockan närmade sig 7 innan vi slocknade. Haha. Fint som snus. "jag behöver inget täcke tack älskling" Haha se där ja :) mer än jag visste. Idag blev det en ännu lägre sovmorgon, traskade inte upp förrens vid 14! Ja vissa skulle sova ruset av sig :) efter det blev det att kolla vidare på Scarface innan grisen åkte hem och jag åkte till syster för söndagsmys.... Nu sitter jag och inväntar att min plinga ska ringa :) kvällssamtal på G :) wiiie. Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0