En gång i Phuket!

Hej mina fina!
Nu har vi äntligen fått tag på wifi! Ja eller har ju klarat mig fin fint utan det nu snart en vecka så! Haha! Men lite kul och hålla koll på omvärlden ändå :)

Sitter nere i lobbyn på hotellet! Har nu förflyttat oss ifrån kata till patong! Haha ifrån familje livet till ute livet! Har ju sett ett och annat fnask sådär! Dem är faktisk lika ovackra i verkligheten som i huvudet! Har dessutom bränt sönder mig! Så ni behöver ju inte vara rädda att jag ska slå er i häst vägar med min brunhet direkt! Saknar alla där hemma! Trodde inte det skulle vara så jobbigt och lämna alla men men..är ju snart hemma igen :) nästa vecka far vi vidare till Bangkok! Det ska bli sååååå nice! Längtar sönder till alla shopping.....galet vad mycket sjuka grejer man ser här nere, as ballt! Tro det eller ej men våran pool ligger på taket! Haha hur awesome ? Jaja!!! Nu vet ni att jag lever iallafall :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0