Fula fredag

Efter en lång dag på jobbet och julfirande hos bästa famå har jag nu stoooooor städat lilla lägenheten, slått in julklapparna, packat klart, badat nellie osv osv...hurtigast i staden javisst! Har man världens tråkigaste fredags kväll så får man ju passa på! Nu ska bara burret torka sedan så ska jag tusan krypa till kojs! Imon väntar sista jobbdagen innan en lång lång lång ledighet i Thailand :) kan inte fatta att det är 4 dagar kvar! Helt sinnes sjukt! Taggar även en uppesittar kväll med bästa flickorna imon <3

Igår hade jag också en underbar dag, blev en ledig dag med träning med Sessan, mys med syster och pipes med bästis <3 helt prima skinka om du frågar mig hihi!

"Haha turist 05 javisst"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0