Helgen som gått

Har haft en helt ypperlig helg faktiskt! Lugnaste laget men ack så bra...

-Fredagen blev det först mat och mys med the lovers tordell. Sedan vidare till pipes med bästis för lite häng med gott folk! Sedan häng med tokarps pojkarna! Blev rallyrace och maxmat. Fin fint :)
- Lördagen började jag med en tripp till taberg för att mysa med min tini :) blev lägenhets check och massa tjat. Sedan tripp med la familia innan det väntade avskedsmiddag för min älskade nicc. Usch vad jag kommer sakna dej i mängder <3
Vidare till gräshagen för massa tjejmys hihi! Hur bra lördag som helst helt enkelt.
- Söndagen blev det först söndags mys med finaste elsa, elli och mårten! Ååååh ville bara sno med honom hem. Underbara unge <3 Sedan blev det julmarknad, restaurang besök och solsidan mys med bästis <3 massa massa mys.

Och idag blev det först ett långsamt farväl till nicco ute i skogen! Buhu...fick springa fort för tårarna började klämma sig ut! Usch hatar och vinka av folk! Tycker folk kan sluta med det nu! Men även så avis på pärlan! Vill också iväg NU! Men 23 dagar, 23 dagar :)) och kvällen har spenderats hos Lollo med massa bak hihi!

Nu dags att sova! Ja eller försöka! Har ju inte gått så bra de senaste dagarna! Blääääk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0