Jag är olyckan

Ja jag börjar fan undra om jag har fått en slänga av oturens otur asså...det här med poliser börjar gå mig på nerverna! Står en farbror blå på motorvägen och där kommer lilla oskyldiga jag och så snällt kör in till kanten för han vinkar in mig! Och vad får jag då ??? Världens jävla utskällning för jag stannar på motorvägen ? Vinka för helvete inte in mig då ? Trodde på allvar att han skulle slå sönder bilen ? Det var ju inte den snälla sortens blå det kan jag lova gudarna! Inte meningen att jag skulle ut idag heller! Ska tusan inte röra mig utanför dörren för allt jag petar på just nu bara förstör mitt lilla liv ännu mer! Och till råga på brödet så glömmer jag mobilen i bilen så precis när jag äntligen är hemma för första gången på 4 dagar så var det bara och traska tillbaka till mamma! Japp! Hej bra liv!

Hade det mys i taberg iallfall :) blev ett ypperligt pepparkakshus! Haha lagom fult! Nej nu ska jag dra täcket över huvudet och hoppas på att jag är pigg imon! Antagligen inte! För tror nog febern är tillbaka! Älskar livet just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0