Boom raj raj

Hej mina fina!
Nu är jag hemma efter en hel dag på äventyr! Hur fint du vill :)

Började dagen med en shopping tur med frugan på la staden. Fyndade mig nästa lika många plagg som henni, men bara nästan hihi :)
Sedan vandring upp till dalvik för tonfiskpasta mumms, sedan ner till staden för att gasa bort till liljeholmen för att träffa töserna på lite scones mys :) och mys vart det! Hann dock knappt mer än in innan det var dags för nästa dejt :)
Blev då adelante med mina saknade Elin och Lisa!
Haha. Tre högljudda brudar och ett gäng utländska var ju en bra kombo :) Ett och annat snett öga men det var det värt för att få så många skratt!
Nu vill jag tillbaka till dp, bara för att få umgås med gänget! Helt sjukt vad tiden går fort dock. Nästan 6 veckor sedan jag slutade! Jag som trodde de skulle kännas som en evighet men ikke sa nikke!

Imon blir det jobb hela dagen lång, sedan efter det hemma mys med syster och the gaygala.
Haha ja det är hennes val inte mitt :)
Sov så sött



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0