På lördag på lördag

Hallå mina hallonbåtar.
Tar mig en liten rast på mitt långa pass och skriver några meningar :)
Ska svulla i mig angelicas hemmagjorda köttgryta. Hur go är inte hon då ? Fixar matlåda och allt. Ypperlig lördag minsann :) 

Tji fick jag igår som var så nöjd för att jag skippade utgången och tog tillfället att sova. För klockan 05 vaknade jag av att det går någon i min lägenhet ? Hur sjukt är inte det då ?
Springer upp halv näck och tänder överallt. Men nej nej ingen där. Inte ens en skymt av katta!
Haha jag måste sluta nojja, skrämmer ju livet ur mig själv.

Men det var tydligen meningen att jag skulle opp för vid halv 6 slår D Boy en signal så då vart det bara att dra på sig paltorna och hoppa opp.
Lagom pigg och nyvaken. Otroligt roligt sällskap. Men vissa somnade ju direkt så då var det bara att kojsa sig ner jämte.
Men ack, ingen sömn där inte. Kungen på att snarka där ja haha. Tror jag nickade till vid 9 snaret med så ringde ju klockan vid 10 så det var bara att traska opp. Hemskt när någon ligger i en dö varm säng och man själv måste gå upp. Aint okej dude :)

Nå nå, dags att springa med lite soppor :)
Tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0