Friday

Thank god it's friday.
Åååh äntligen är det helg, helt sinnes vad denna veckan har gått fort. Ja men tacka gudarna för det :)
Kvällen ska spenderas med min lovely family.
Kan inte minnas när vi 3 var samlade för en uppesittar fredag ? Kanske kan vara cirkus 2 år sedan! Hur sjukt är inte det då ? Galet.
Inväntar att mina fina ska komma hem med maten, taccos har jag beställt. Gooooottt.

Dagen på work har faktiskt flytit på fort. Kanske är för att jag bara har 6 arbetspass kvar ? Yes v.8 är jag officiellt på semester igen. Det ska dock bli skönt.
Ska ta tag i träningen, och det har jag längtat efter :)
Träffar ju dock oväntade människor på gymmet. Haha sjukt att springa på en människa som har vart så nära som nu är så långt bort. Men hey, lika glad är jag för det.
Never mind I found someone like you.

Nej nu tusan, nu ska jag kojsa upp mig i soffan. Ladda inför en lång dag på jobbet imon.
Men det vankas ju lördags mys med vännorna på kvällen, så det kommer nog gå fort.

Fniss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0