Håll hårt i din goda vän

Sitter just nu, i nu läget och inväntar min fina fruga. Ikväll ska vi på äventyr. Haha ja håll i hatten :)
Styrningen går mot Torpa, lite buffé och lite fino vino och fint sällskap. Hoppas min lilla lill klyk bestämer sig för att inte vara trött så hon joinar oss sedan.

Gud vad jag älskar att vara ledig. Hur mys som helst, och vad mycket man hinner med.
Har ju som sagt haft full rulle kanelbulle dessa dagar :) Jag kan ju erkänna att jag trivs hihi....

Tänkte ta mig en sovmorgon imorse men nej nej, oppe med tuppen som alltid (: Men desto mer hinner man ju med också. Imon blir det också stress stress, men ska iallafall ta ett chill pill och hälsa på lill måmå på the hospital. Känns faktiskt som jag inte har gjort något annat dessa månader än att hänga där. Gillar inte att det har blivit en vana. Men det får det vara värt <3

Nej nu ska jag nog köra ett litet blååås med mitt hår, ser ut som ett löv i kratta högen höhö.
Pusss på er mina fina



<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0