Tick tack, tick tack!

Tusan tiden den bara tiiiiickar på. Helt sinnes.

Sitter nedsjunken i min lilla schweetiga soffa, dagen har nämligen bestått av jobb och kommer göra imorgon likaså.
Det var banne mig nästa ett år sedan jag slutade på espresso. Men tusan, det sitter fast i mina små gener. Höhö. Det gick faktiskt förvånansvärt bra, undra om angie säger detsamma dock ? Haha.
Det är ändå lite kul att vara tillbaka, jag lite belongar ju där. Men inte så pass mycket för att få mig att stanna dock. 2 veckor till sedan får vi se :)
Imorgon är det full rulle, jobb 07:30-15:45, sedan hem och svira om för firning av mina gamla famå. Ja hon blir hela 70 nu hihi. Det kan man inte tro. Undra om jag med kommer bli farmor när jag är 45 ? Haha mest troligen inte va ? Efter lite food i magen och paket öppning bär det av till dalvik för att mysa med flickorna mina. Blir kanske en lite utagånga för mig och sis. Mest troligen, höhö. Undra vad som ska ske denna helgen. Har ju en lite förmoga och dra till mig drama haha.

well well, jaha, nehe. Haha asså shit, vad jag inte är bra på att sitta hemma. Det är ju helt sjukt. Tur att det inte händer för ofta, tackar gudarna för alla mina wunderbara vänner som pinas med mig <3
Nej om jag och min nackspärr ( som kom och hälsade på i tisdags så snällt ) ska gå och kojsa ner oss ?Klockan ringer ju trotts allt vid 6 imon. Huuuaaa.
Puss på er er er



Ååååh tusan, saknar redan mitt långa hår.
Nu är det mest, hej paget.
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0