Time passes by

Jisses, det är redan den 4 januari ?
Jag förstår inte alls vart tiden tar vägen. Men anyways.
Sheeet det har hänt så mycket sedan sist, 4 underbara dagar i sälen, nyårsfirande och allt var det innebär, mys dagar hemma i jönkan med dem bästa, avskedsfrukost för älskade sessan som ska på äventyr, som förövrigt skrämde livet på mig imorse( ta det lugnt nu gumman<3 ) . . . . ja och en massa mer. Kommer knappt ihåg, jisses.

Dagen idag är fullbokad som resten av de andra:
- träna med sis
- Lunchdejt
- Hälsa på måmå
- Fixa och trixa inför helgens bravader
- Handla
- Mysa med vännorna <3

Jag har ännu inte fått någon abstinens för att jobba, kanske är för att dagarna är fullsmäckade. Men det kommer nog snart, skulle jag tro! Haha...

Som ni förstår hände det mängder av grejer i Sälen men några minnesvärda kommer här:
- Tuttis nattliga dörrsmäll
- Mina 2 åk i barnbacken
- Fredagens festligheter
- Carros fall från överslafen (förlåt carro)
- Afterski
- Allmänna hänget med gänget :)

nej nu är det slut tjatat, måste kila!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0