Sweet home Alabama!

Hej mina solstrålar. Nu är vi tillbaka i tråkköping efter en helt underbar helg ute på kusten! Har verkligen vart en helt perfekt helg! Kommer leva på denna länge :) har man "semester" så har man! Har hunnit med en massa kul, allt från galnaste utgångarna, kändis dj:ande, strosande på stadens gator, tripp till Grebbesta, loppisar, ja you name it :) och helt allmänt bästis häng <3 Och har även hunnit med att mysa med familjen och en kvällsfika med flickorna! Fick träffa Malin med som jag inte har gjort på månader! Hur bra som helst.... Nej nu ska jag och min uppsvällda tunga gå och lägga oss. Hoppas man inte kväver tungan av sig själv inatt! Haha! Jeffla allergier hela tiden! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0