Monday morning

Tjofräs.

Hoppas ni mår bra mina vänner! Jag mår tipp topp. Dock lite trött då jag var tvungen och skjutsa Mammi vid 06:15 imorsa. Huaaaa.

Idag börjar mina nya jobb tider, vi får väl se hur det går! Hoppas det blir kalas. Har ju mina fina flickor och fnissa med så :) Är man kvälls människa så är man!

Helgen har vart mycket bra. Blandning av, hva mys med fina L, flytt åt sis, inflyttningsfest och jobbfest, söndags shopping och till slut BB finalen :) hihi! <3

Nu ska jag slänga på mig kläderna, dags att åka och checka in min nya rallycar :))) hoppas på att få glida hem den snart :)

 


Bild från jobbfesten :)

Någon som vart lite sur på mig imorse. Vakna av att fisen räcker ut tungan. Haha
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0