You can´t miss something you never had, right ?

Nyssens hemkommen efter en dag på la work. Gick segt satan där ett tag. Inget kul alls.
Kanske för att jag har haft en miljons biljons tankar i huvudet idag. Kunde bara inte sluta älta saker som har hänt. Kanske beror på att det är snart midsommar, och tankarna slår tillbaka att det inte kommer bli en road trip med de 3 vännerna och jerry i år. Det är absolut inte för att jag inte ser fram emot en redig midsommar med långbord och fina flickor, för det gör jag, oerhört. Men bara för att minnas det som aldrig kommer ske igen. Känner saknaden efter alla minnen och alla fina stunder, långa timmars samtal, underbara sleepovers, galna ute kvällar, och bara allmänt bästis häng. Ibland måste man bara få sakna, då allt togs iväg utan ens vilja. Har mina underbara vänner, som betyder allt det är inte det <3 Men som de säger, You Have To Lose To Know.

Soon to be soon är det snart ett år sedan dessutom, ett datum jag trodde jag skulle minnas med glädje. Det var kul att träffas varje dag på jobbet, nu kommer det bara bli en pina att behöva ses varje eviga dag. Men men, får helt enkelt hålla mig långt borta ifrån vissa delar. Det ska nog gå bra det med. Saknar dock att få nattliga samtal, sms, roliga sleppovers, ja you name it. Men det finns ju fler fiskar där ute :) Bättre ännar...Bara och invänta :)

Nu snurrar min skalle igen. Gaaah. Men jag ska inte deppa ihop. Man får tänka positivt helt enkelt. Har en awesome sommar framför mig med hur mycket kul grejor som helst. Detta ska bli en perfekt sommar med fina vänner hihi....

Inväntar att tandblekningen ska bli klar sedan blir det kojsan, för imon väntar en efterlängtad lunch med Muttpruttan. Som jag har läääängtat.....wiiie

Godinattnight

Who cares about little boy that talks to much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0