15 Juli 2011

Haha utan tvekan en av de bästa kvällarna i mitt life.

Satt med sis och pratade om denna kvällen för någon dag sedan, sheeeses säger jag då bara.
Hittade den ena roliga bilden, till en ännu roligare film till en ÄNNU roligare film haha.

Kan ju stryka att jag träffade D (Dennis som jag trodde snubben hette haha). För det är ju inte mycket att lägga på to do listan.
Men annars var ju en höjdpunkt då jag skulle visa hur man smiter in på Twin. Slänger mig igenom Claras uteservering. Haha kul om jag hade fastnat där ?
Eller när jag drar med mig en hel blomrabatt från hamnkanalen ?

Haha helt galet. Helt saknat <3

image description

image description

image description

Heltklartbästasommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0